Online marketing
Ak pôsobíte v online prostredí, či už máte web alebo eshop, bez online marketingu sa v dnešnom vysoko konkurenčnom prostredí presadzuje len veľmi ťažko. Jednou z najvyužívanejších foriem online marketingu je PPC reklama. Jej veľkou výhodou je platba za kliknutia. Neplatíte za každé zobrazenie reklamy, ale až keď na ňu užívateľ klikne. Je veľmi dobre merateľná, dokáže osloviť obrovské množstvo užívateľov a ponúka výborné možnosti cielenia.
Reklama na Google
Vyhľadávač Google má stále dominantné postavenie na našom trhu. Pomocou inzercie vo vyhľadávacej sieti dokáže zachytiť užívateľov práve v čase, keď sa chystajú nakupovať. Pomocou banerov v obsahovej sieti vieme budovať povedomie o vašej značke, prípadne sa pripomínať užívateľom, ktorí nedokončili nákup. Reklama na Google je vhodná takmer pre každého, aj pre menšie firmy s obmedzeným rozpočtom.
Reklama na Youtube
Videoplatforma Youtube, ktorú vlastní Google, patrí k najväčším konkurentom klasických televíznych kanálov. Na rozdiel od televízií však poskytuje možnosť inzerovať s oveľa menšími rozpočtami. Jedným z najobľúbenejších formátov je TrueView In-stream, pri ktorom platíte až keď si užívateľ pozrie aspoň 30 sekúnd vášho videa, prípadne ho dopozerá do konca, ak je kratšie. Cena za takéto prehratie je pritom veľmi nízka, najčastejšie na úrovni 0,01-0,03€.